Deelnemer Worden: verschil tussen versies

Uit Hackalot - Hackerspace Eindhoven
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Contributiebedrag aangepast)
 
(7 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 +
Bezoekers zijn welkom als de space open is. Wil je de space ondersteunen door deelnemer te worden? Tof!
 +
 
== Deelnemer worden ==
 
== Deelnemer worden ==
Wil je de space ondersteunen door deelnemer te worden? Tof!
+
Als deelnemer krijg je:
 
+
* een deursleutel die 24/7 toegang biedt. Je kunt komen wanneer je wil, zelf dingen organiseren, mensen hier uitnodigen, etc.
 
+
* een [[Projects:Spacenet|spacenet]]-account waarmee je bij elke verbonden hackerspace direct op internet kunt (inter-hackerspace federated authenticatie)
Wat je er voor terug krijgt:
 
* een [[Projects:Spacenet|spacenet]] account (inter-hackerspace federated authenticatie, oftewel bij elke verbonden hackerspace direct op internet)
 
 
* een plek om een persoonlijke opbergdoos ([https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40102978/ SAMLA]) neer te zetten
 
* een plek om een persoonlijke opbergdoos ([https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40102978/ SAMLA]) neer te zetten
 
* het gebruik van alle aanwezige faciliteiten
 
* het gebruik van alle aanwezige faciliteiten
* de kans om de space mee op te bouwen
 
 
Heeel binnenkort krijg je ook:
 
* een deursleutel die 24/7 toegang biedt. Je kunt dan komen wanneer je wil, zelf dingen organiseren, mensen hier uitnodigen, etc.
 
  
 
Om je in te schijven spreek je een [[Bestuur|bestuurslid]] aan als je op de space bent.
 
Om je in te schijven spreek je een [[Bestuur|bestuurslid]] aan als je op de space bent.
  
 
== Kosten ==
 
== Kosten ==
We vragen deelnemers een bijdrage van 25 euro per maand. Indien je echt echt echt niet zoveel kunt missen, neem dan contact op met het bestuur. In uitzonderlijke gevallen kan de bijdrage worden verlaagd. Maar gelieve te begrijpen dat de space geld nodig heeft om te bestaan, het is een van de nadelen van het leven in een kapitalistische wereld.  
+
We vragen deelnemers een bijdrage van 30 euro per maand. Indien je echt echt echt niet zoveel kunt missen, neem dan contact op met het bestuur. In uitzonderlijke gevallen kan de bijdrage worden verlaagd. Maar gelieve te begrijpen dat de space geld nodig heeft om te bestaan, het is een van de nadelen van het leven in een kapitalistische wereld.  
  
 
Alle deelnemerbijdrages die binnen komen, worden gebruikt om een zo goed mogelijke space te bouwen en die te onderhouden. Denk hierbij aan:
 
Alle deelnemerbijdrages die binnen komen, worden gebruikt om een zo goed mogelijke space te bouwen en die te onderhouden. Denk hierbij aan:
Regel 27: Regel 23:
  
 
Alle bedragen dienen overgemaakt te worden aan: IBAN/SEPA Nummer: NL90 RABO 0326 1801 41 op naam  Stichting Hackalot
 
Alle bedragen dienen overgemaakt te worden aan: IBAN/SEPA Nummer: NL90 RABO 0326 1801 41 op naam  Stichting Hackalot
 +
 +
Voor de sleutel vragen we een borg van 10 euro.
  
 
== Juniordeelnemers ==
 
== Juniordeelnemers ==
  
Als je jong bent, kun je wat goedkoper deelnemer worden. Vraag er naar bij iemand van het bestuur!
+
Als je jong bent, kun je voor een lager bedrag per maand deelnemer worden. Vraag er naar bij iemand van het bestuur!
 +
 
 +
== Multispacedeelnemerschap ==
 +
Ben je een van de actieve hackers die bij meerdere hackerspaces betrokken is, en wil je ook 24/7 toegang? Dan doen we mee aan het nederlandse concept [[Multi-deelnemerschap]].
  
 
== Inschrijven ==
 
== Inschrijven ==
* Kom een keer (of drie) langs op de space om de sfeer te proeven.
+
* Kom eerst eens (of meerdere keren) langs op de space om de sfeer te proeven. Dat mag altijd en kost niks.
 
* Zoek een lid van het [[bestuur]] op om je in het deelnemersbestand op te laten nemen.
 
* Zoek een lid van het [[bestuur]] op om je in het deelnemersbestand op te laten nemen.
 
* Stel een maandelijkse overschrijving van je deelnemersbijdrage in.
 
* Stel een maandelijkse overschrijving van je deelnemersbijdrage in.
 
* Welkom!
 
* Welkom!
 +
 +
== Voor het bestuur ==
 +
[[NieuweDeelnemerChecklist|Spiekbriefje]]

Huidige versie van 1 okt 2024 om 01:29

Bezoekers zijn welkom als de space open is. Wil je de space ondersteunen door deelnemer te worden? Tof!

Deelnemer worden

Als deelnemer krijg je:

  • een deursleutel die 24/7 toegang biedt. Je kunt komen wanneer je wil, zelf dingen organiseren, mensen hier uitnodigen, etc.
  • een spacenet-account waarmee je bij elke verbonden hackerspace direct op internet kunt (inter-hackerspace federated authenticatie)
  • een plek om een persoonlijke opbergdoos (SAMLA) neer te zetten
  • het gebruik van alle aanwezige faciliteiten

Om je in te schijven spreek je een bestuurslid aan als je op de space bent.

Kosten

We vragen deelnemers een bijdrage van 30 euro per maand. Indien je echt echt echt niet zoveel kunt missen, neem dan contact op met het bestuur. In uitzonderlijke gevallen kan de bijdrage worden verlaagd. Maar gelieve te begrijpen dat de space geld nodig heeft om te bestaan, het is een van de nadelen van het leven in een kapitalistische wereld.

Alle deelnemerbijdrages die binnen komen, worden gebruikt om een zo goed mogelijke space te bouwen en die te onderhouden. Denk hierbij aan:

  • Huur
  • Borg
  • Opknappen van ruimte
  • Meubilair
  • Aansluiting internetverbinding
  • Klein en groot gereedschap
  • Onverwachte uitgaves voor de space

Alle bedragen dienen overgemaakt te worden aan: IBAN/SEPA Nummer: NL90 RABO 0326 1801 41 op naam Stichting Hackalot

Voor de sleutel vragen we een borg van 10 euro.

Juniordeelnemers

Als je jong bent, kun je voor een lager bedrag per maand deelnemer worden. Vraag er naar bij iemand van het bestuur!

Multispacedeelnemerschap

Ben je een van de actieve hackers die bij meerdere hackerspaces betrokken is, en wil je ook 24/7 toegang? Dan doen we mee aan het nederlandse concept Multi-deelnemerschap.

Inschrijven

  • Kom eerst eens (of meerdere keren) langs op de space om de sfeer te proeven. Dat mag altijd en kost niks.
  • Zoek een lid van het bestuur op om je in het deelnemersbestand op te laten nemen.
  • Stel een maandelijkse overschrijving van je deelnemersbijdrage in.
  • Welkom!

Voor het bestuur

Spiekbriefje