Meeting 2017-09-12: verschil tussen versies

Uit Hackalot - Hackerspace Eindhoven
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
 
(19 tussenliggende versies door 7 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 +
{{Meeting
 +
|Name=Kick-off meeting
 +
|StartDate=2017/09/12 19:30:00
 +
|EndDate=2017/09/12 22:00:00
 +
|Where=Trafalgar pub
 +
}}
 +
 
= Agenda =
 
= Agenda =
* Een [[Naam|naam]] kiezen!
+
* Een [[Naam|naam]] kiezen! Kun je er niet bij zijn, zorg dan dat je suggesties op de lijst staan.
 +
* De [[Locatie|locatie]] voor de space
 +
** Financiën
 +
* Het vormen van een oprichtingsbestuur. Geïnteresseerd? Ben er bij of laat het even van tevoren weten!
 +
* Plannen voor de bekendmaking/lancering op [https://orga.sha2017.org/index.php/Afterparty SPA2017]
  
 
= Tijd en plaats =
 
= Tijd en plaats =
  
De meeting is op dinsdag 12 september, waarschijnlijk vanaf 19:30 uur.
+
De meeting is op dinsdag 12 september, vanaf 19:30 uur.
  
De locatie is nog te bepalen, opties zijn onder andere de Trafalger pub en bij [[User:redlizard|redlizard]] thuis.
+
Locatie: Trafalgar pub, Brainbox (na binnenkomst links de trap op)
  
 
= Aanwezigen =
 
= Aanwezigen =
Regel 16: Regel 27:
 
|+
 
|+
 
| ]V[ ||
 
| ]V[ ||
 +
|+
 +
| bef0re ||
 +
|+
 +
| Boekenwuurm ||
 +
|+
 +
| Kartoffel ||
 +
|+
 +
| Sling ||
 +
|+
 +
| Derecho ||
 +
|+
 +
| redlizard ||
 
|+
 
|+
 
| Jij? || Eventuele opmerkingen
 
| Jij? || Eventuele opmerkingen
 
|}
 
|}
  
[[Category:Meetings]]
+
= Notulen =
 +
== Naam ==
 +
Er is gestemd over de naam:
 +
* 7 Hackalot
 +
* 4 tab/space
 +
* 3.5 L-space
 +
* 3 Bikeshred
 +
* 2 xkeyscore
 +
* 2 KHH
 +
* 1 Luciflair
 +
* 1 Semafoor
 +
* 0 dommelair
 +
Gebaseerd op deze stemming is er gekozen voor Hackalot.
 +
 
 +
== Locatie ==
 +
Er is contact geweest met Trudo, een verhuurder op Strijp-S. Dit was een positief gesprek, en daar horen we binnenjkort wat van terug. Daarbij is er ook gepraat over locaties buiten het centrum. Maar er is nog niets concreets, dus voorlopig zoeken we verder.
 +
*  Tot die tijd ontmoeten we elkaar bij mensen thuis, waar we elkaar kunnen verstaan en er betaalbaar drinken is :)
 +
* Om iets voor onszelf te kunnen huren is er cashflow nodig. Daarom willen we vragen om de deelnamers bijdrage alvast te betalen.
 +
* Eventueel is een tijdelijke locatie ook prima, als we maar stroom, water en internet hebben.
 +
 
 +
== Bestuur ==
 +
Boekenwuurm: Voorzitter
 +
Redlizard: Penningmeester
 +
Before of ]V[ : Secretaris
 +
Goed idee is het om meerdere commissieleden te hebben, maar om het op een oneven aantal te houden. Dit kan handig zijn als er in de toekomst conflicten ontstaan en 
 +
 
 +
Richting van de space: Be exelent to each other:
 +
* Bevordering van discussies en zo, maar niet verbinden
 +
 
 +
== Naamsbekentheid ==
 +
We laten stickers maken, en gaan het van de daken roepen op de SPA2017. De website wordt aangepast.
 +
Het IRC kanaal gaat geschikt gemaakt worden.

Huidige versie van 16 sep 2017 om 21:19

Meeting 2017-09-12
Naam Kick-off meeting
Start datum 12-09-2017 19:30
Eind datum 12-09-2017 22:00
Locatie Trafalgar pub


Agenda

  • Een naam kiezen! Kun je er niet bij zijn, zorg dan dat je suggesties op de lijst staan.
  • De locatie voor de space
    • Financiën
  • Het vormen van een oprichtingsbestuur. Geïnteresseerd? Ben er bij of laat het even van tevoren weten!
  • Plannen voor de bekendmaking/lancering op SPA2017

Tijd en plaats

De meeting is op dinsdag 12 september, vanaf 19:30 uur.

Locatie: Trafalgar pub, Brainbox (na binnenkomst links de trap op)

Aanwezigen

nickname opmerkingen
fhp
]V[
bef0re
Boekenwuurm
Kartoffel
Sling
Derecho
redlizard
Jij? Eventuele opmerkingen

Notulen

Naam

Er is gestemd over de naam:

  • 7 Hackalot
  • 4 tab/space
  • 3.5 L-space
  • 3 Bikeshred
  • 2 xkeyscore
  • 2 KHH
  • 1 Luciflair
  • 1 Semafoor
  • 0 dommelair

Gebaseerd op deze stemming is er gekozen voor Hackalot.

Locatie

Er is contact geweest met Trudo, een verhuurder op Strijp-S. Dit was een positief gesprek, en daar horen we binnenjkort wat van terug. Daarbij is er ook gepraat over locaties buiten het centrum. Maar er is nog niets concreets, dus voorlopig zoeken we verder.

  • Tot die tijd ontmoeten we elkaar bij mensen thuis, waar we elkaar kunnen verstaan en er betaalbaar drinken is :)
  • Om iets voor onszelf te kunnen huren is er cashflow nodig. Daarom willen we vragen om de deelnamers bijdrage alvast te betalen.
  • Eventueel is een tijdelijke locatie ook prima, als we maar stroom, water en internet hebben.

Bestuur

Boekenwuurm: Voorzitter Redlizard: Penningmeester Before of ]V[ : Secretaris Goed idee is het om meerdere commissieleden te hebben, maar om het op een oneven aantal te houden. Dit kan handig zijn als er in de toekomst conflicten ontstaan en

Richting van de space: Be exelent to each other:

  • Bevordering van discussies en zo, maar niet verbinden

Naamsbekentheid

We laten stickers maken, en gaan het van de daken roepen op de SPA2017. De website wordt aangepast. Het IRC kanaal gaat geschikt gemaakt worden.